lørdag 21. november 2015

Om utfordringen:

Alle som vil kan være med - tanken er at vi trenger og tenke godt om oss selv. Vi er ikke så flinke til det - så dette er en ide jeg har fått ved å se andres lingnende utfordringer - bilder på Pintrest og Youtube.....
Har brukt ord / setninger jeg syns passer bra - hvis du har egne ord og tanker du vil bruke så gjør det - ingen fasitt her....
Eneste kravet jeg har er det skal være ett hjerte på hvert kort - fargen velger du...... Vi bruker en kortstokk så størrelsen blir som ATC - ikke uoverkommelig for noen å få til....
Vi skal kun bruke rester av papir, maling, spray, multimediumer av alle slag - fritt valg ....
Jeg kommer til å legge ut bilder av mine her - hvis jeg får til - kanskje en video også.... Det blir ingen steg for steg forklaringer du må tenke ut dine selv......Så jenter er dere klare!!!!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar